ElifAlknl16 Ben normal de çok sigara içen birisiyim bırakmayı defalarca denedim ama olmadı bebeğime hamile kaldım o kadar çok direniyorum ki bırakmaya ama olmuyor sanki sigarayı daha çok içesim geliyor 😑 peki siz hala sigara içiyor musunuz ?
FKHA ElifAlknl16 içiyordum öğrenir öğrenmez bıraktım bebeğinin sağlıklığından önemli değil ki hiç bisey insallah sende bırakırsın 🙏🏻🌸
Durununannesi46 ElifAlknl16 30.haftama giriyorum hiç bırakamadım 😞 ama en fazla günde 5 tane içiyorum slim olanlardan😞
Zambak55 ElifAlknl16 öğrenmeden bıraktım planlıydı zaten erken doğum riski sağlık problemi vs bunlar tetikliyo bebeği tabi ki bunları düşündükçe içmedim içemezdim zaten içimde bi can var doğumdan iki sene sonra anca içerim emzirme bitince yani bence
Azra_Mom ElifAlknl16 kalp atışını duyduktan sonra bıraktım bende aşırı bağımlısıydım an az 8 yıllık içiciyim çok zor oldu ilk günler kafamda çok mücadele ettim ama bebeğim için sonuçta onun oksijenini elinden almaya hakkım yok diye düşündüm annelik fedakarlık demek bir can dünyaya getirmeye karar verdiysek keyfimizi kenara bırakmalıyız diye düşünüyorum
ElifAlknl16 Durununannesi46 Bende nikotini az olanlardan içiyorum ama bakalım bugün 3 tane içtim bitti paketim almadım da şuan çok kötü baş ağrım var ne olur bilmiyorum inşallah dayanırım