Efemom2 2 kere kimyasal gebelik geçirdim. 17+5 haftalık hamileyim. 5.haftada hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana kullanıyorum. İhmal etmeyin kullanın. Eşim göbekten vuruyor. Başta morarma ve acı çok oluyordu. Zamanla onun eli de iğneye alıştı. Alışırsınız merak etmeyin.