Narmina95 Bazen böyle kalbinize sanki bıcak saplanr gibi ağrı gidiyormu???biri sanki göğsüme basıyor 30+1 hafta olanlar ne durumdasınz?
Sedacyln Narmina95 canım 36 haftalık olduk bugün banada oluyo arada korkulcak bişe yok ama doktoruna gittiğinde söyle yinede o yönlendirir seni
Fulyaaa1 Narmina95 ya bende cok cok cok fazla oluyor cok endişeleniyorum daha öncesin de kalbim hızlı attığı için kardiyolojiye gittim sorun çıkmadı
Ayaz2016alya2022 Narmina95 canım bendede oluyor hep sol tarafıma yattığım icin bence normal bir durum
Sedacyln Narmina95 acil hiçbirşey yapmaz canım. Kendi doktorunla görüş o gerekli duyarsa kardiyolojiye yönlendirir