Neverland RukiyeFatihErdoan bu kadar olur dünden beri kafamda deli sorular doktorum dün bana da kafası 2 hafta önde gidiyor dedi nedenini sorunca yapısal korkma dedi ama bilmiyorum doğuma çok az kaldı sadece bir hafta 10 güne kadar biraz daha büyürse normal doğumun zor olacağını belirtti bu durumu yaşayan arkadaşlar tecrübelerini paylaşsa bizle çok sevinirim
Ayco RukiyeFatihErdoan benimde tam tersi 2 hafta geriden gidiyo dktr genetik dedi benimde kafam küçük size benziyebilr önemli bişey deyil dedi 🤔
MehtapKB RukiyeFatihErdoan bizimki de bi ara öyleydi,doktor ailede koca kafa var mı dedi,dedim babası var 😅 ona benzicek galiba dedi,korkmayın genetik bunlar,bidaha sormadım bile ben
RukiyeFatihErdoan Neverland acaba yediklernşe alakalımı sorsaydn ne yapmm gerekyor diye. Banada korklcak bişe yok dedi düzelr belki de
Neverland Yeme içmeyle alakalı bir durum değil eğer beyinle ilgili bir problem yoksa tamamen genetik ilerleyen kontrollerde haftası önden gitmeyebilir tamamen normale donebilirmis
Sehererkull Benimde 1bucuk hafta onden gidiyor . 10 temmuzda detayli ultrasonda butun vucudu 1 hafta onden gidiyordu simdi vucudu normale dondu basi ondengidiyor doktora on kere sormusumdur bi sknti yok hersey normal dedi
Mervecan Benimde kafası 2 hafta önden gidiyor. Başta çok korkmuştum. Dr da tamamen genetik dedi. Hatta dıştan bakılınca milimetrik yani gözle görülür aman aman bi büyüklüğü Yokmuş. Bende 33+2 oldum
Bahar54 Bu kafa buyuklugu biraz da verilen ilaclardan multivitamin ve kalsiyum sebebiyle de olabiliyormus. Normal dogumlar biraz da bu sebeple zorlasiyormus. Benim de kafasi 2 hafta ondeydi bi aralar :/