Minigim24 ne güzel demekki ciddi bişi yok ama sen alt bölgende baskı ayağa kalktığında sızı baskı hissedersen karnında kasılma olursa yani taş gibi olursa direk doktora git en azından o an kasılmanı ve erken Dogum riskini yakalayabilir ben o gece gitmesem yakalanmıcaktı 3gün sonra diğer doktora gittim o öle dedi yakalanmamış olsaydı elimde ultrason kağıdı olmasaydı normal der geçerdim dedi