acemimom1 Kizlar aranızda hamileliği boyunca d vitamini kullanan var mı? Sağlık ocağı vermişti hiç kullanmadım 10. Haftamdayim acaba geç mi kaldim?
Mihri-balim_ acemimom1 beni doktor 28 . Haftamda başlatmıştı kan tahlilleri de eksik çıkmış olmalı ki yazmış sana ama bı problem olacağını sanmıyorum
burakveannesi acemimom1 ben hiç kullanmadım gerek yok dediler 4 ayda vitamin verdi hoca pnun içinde azda olsa varmış
GamzeDurmus acemimom1 en basından beri verdi ama bir ara, ara verdim içemedim şimdi tekrar başladım duyduğuma göre bebeğin kemik gelişimi için çok gerekliymiş ama geç değil ne kadar kullanırsanız o kadar iyi 🥰
Seherdmrkl acemimom1 ben 16 haftalık oldum daha başlamadı doktor. Zaten üç aya kadar folik asit kullanıyordum onun içinds vardı bu gidişimde yazacakmış sanırım. Hem 10 hafta daha erken zaten belki senin değerin düşük die yazmıştır baştan
Mimik acemimom1 yook gec kaldigini sanmiyorum… ben hic kullanamiyorum😌 Ve vitaminlere genelde 2.tirimesterda baslaniyor…