ilknurbzkrtt-58 Sinem-Akman gerçekten olabilir mi ya hani 6 gün 2.0 çıktı ilk defa umutlandım açıkçası inşallah yükselir kafam allak bullak oldu valla 😊😊
Sinem-Akman ilknurbzkrtt-58 kız tabiki yükselir milletinki adet gecikmesinden 1 hafta sonra 10 gün 20 gün sonra yükselen var benim adetten 1 gün önce 1.20 çıktı hala adet olmadım 3. Gün bitti 😊
yenigebe_1 Sinem-Akman anaa kuzum sen daha olmadın mı lekelenmem var diyordun. Tekrar idrar testi yapsana yaa
Sinem-Akman yenigebe_1 yok kuzum benim lekelenmem yok sadce bugün geldi çok az soluk pembe akıntıyla beraber o kadr kesildi oda . Bu sabah yaptım çok çok silik bir çizgi çıktı sabahta yapcam glba 😊😊
Sinem-Akman yenigebe_1 bugünde yaptımda ben aşırı silik çıktı ama ışık altında görüyordum 🙈 görende oldu göremeyen de 😊 bu bugün ki https://imgyukle.com/i/ogZ3QA https://imgyukle.com/i/ogZWbH
abcdninannesi Sinem-Akman benim de öyleydi resmen gün ışığında iyice dibine girerek gördüğüm bir çizgi vardı o gün beta 30 çıkmıştı kan verdiğimde 👍🏻🐥
Sinem-Akman abcdninannesi ya gerçekten mi 🙈🙈🙈 hadi inşAllahhh eşim bile göremedi ama ışığa tuttuğumda ben gördüm çünkü daha önce o kadar test yaptım hiç görmemiştim o yüzden hemen gördüm 🙈🙈
Pemberuya narinbianne Bende sabah çok açık pembe kan geldi acaba dedim reglime 2 gün falan var birazda kahverengi leke geldi durdu inşallah güzel haberleri alırız canm🙈♥️🥑