Sedaereke Kızlar selam öksürük var gribim kulaklarım içi dolu gibi böyle durumda serum taktıran oldumu hiç
bebekomm Sedaereke daha bugün taktırdım. Ama çok işe yaramadı açıkcası. Hamilelere sadece parol ve belli vitaminleri veriyorlar zaten. O da sadece günü kurtarıyor. Benim de kulaklarım ve boğazım ağrıyor hala
Duy_gu Sedaereke ben devlete gidiyorm haftan büyük dedi takmadı saçma geldi biraz ama faydası da olmuyormus pek gakşba
iki_melek_annesi Sedaereke Bir saat oldu hastaneden geleli öksürük boğaz ağrısı vardı serum taktılar parol baya rahatladım keşke önce gitseydim git durma
aygunali Salam men hekim mesleheti ile vurdurmusam. Ondan sonra qizdirmam dusub.ancaq oskurek qalib hele birden qulaqlarimda batir sanki ses var
Myssrblgn Serum takılabilir tabiki ama ne taktıkları önemli. Öğrenseydiniz keşke ne taktıklarını içiniz rahat olurdu 😊
dlrogmn Ben taktırdım , bir hafta boyunca toparlayamamıştım kendimi iki gün üst üste novalgin+vitamin+kortizon (çok düşük oran olduğunu söyledi dr kortizonun) olacak şekilde takıldı ilaç veremiyorum serum bağlamak zorundayım toparlaman için demişti