Gmziso Merhaba arkadaşlar büyüyen beşik almayı düşünüyordum ama kullanışlı değil falan dediler kullanan var mı. Sizlerin uzun süreler kullandıkları beşikler nasıl. Öneri ve yorumlarınıza ihtiyacım var.
Ozlem2206 Gmziso çok hantal tavsiye etmem yiğenime aldılar toplasan 10 kere yatmadı ben park yatak aldım anne yanı olabilen çok çok kullanışlı bence
Hasanbbek Gmziso Park beşik aldım yoyko marka çok güzel ve memnun kullanan arkadas çevrem anne yani özelliği vs özellikleri güzel darısı bebişimin içinde rahat yatmasına olsin 🤲😍
GoncaClk Ozlem2206 demi banada çok kullanışlı gelmiyor eşim onlar daha güzel gorunuyor diye onlardan alalım diyor bide biz tayinciyiz bana park beşik kullanışlı geliyor
Gmziso GoncaClk bizde büyuyen beşik sonrasinda normal yatak olabildiğince 10 yaşa kadar falan kullanabilir diye düşünüyoruz ama bilemedik. Park beşik pratik geliyor onda da 4-5 yaşına kadar yatabilir sanki . Kararsız kaldık
Ozlem2206 GoncaClk bizde tayinciyiz canım odada yapmıycam henüz o yüzden hem uzun vadeli kullanım hemde pratikliği açısından tercih ettim ☺️
GoncaClk Gmziso evet sonrasında yatak olabiliyor eğer ayrı oda vs yapacaksınız olabilir tabi benim o imkanım smdilik yok tayinci olduğumuz için kendi odama koycam oda hoş olmaz diye istemiyorum
GoncaClk Ozlem2206 aynen bende oda yapamiycam zaten lojmandayiz eşim herşeye heves ediyorda ben biraz kullanışli olsun istiyorum 😂 park beşik tercih edicem bende