Kızlar en son bat 19 kasim bu ay çok ilginç şeyler oldu geçen ay hiç adet olmadım üstüne geçen hafta tarlusal kullandım adet söktürücü bir an önce adetim gelsinde rahim filmi cekiliyim diye sonra test yaptim silik çıktı iki gün önce beta 36 çıktı doktor kimyasal olabilir adetin baya geçmiş dedi bugün yaptım yani iki gün sonra 125 çıktı hamile miyim degilmiyim ne yaşıyorum hiç bı fikrim yok böyle bi gebelik olabilirmi sizce sağlıklı ilerler mi çok korkuyorum ve endişeliyim pko var bende geç döllenme olamaz mı diyorum doktor bana diyorki başka doktor benim doktorum değil geçen ay hamile kalamszsin bu mümkün mü öyleyse beta niye artti