Dansedenwu vesvese yapmayın lütfen, insanın aklı bir sürü şeye takılıyor. Araştırdıkça, okudukça korkuların büyüyor. Benim de detaylı ultrasonda doktorum 25 mm ölçtü, tam sınırda dedi. Kendi doktorum 2 hafta sonraya randevu verdi, progestan fitil kullanmamı söyledi. Bu süreçte dikkatli oldum olabildiğim kadar. Ama hep yatmadım da. Çok Uzun süreli ayakta kalmadım sadece. 2 hafta sonra gittiğimde tekrar vajinadan baktı. 41 mm ölçtü, ıkıntığımda da 36 mm ölçtü. Ve gayet iyi dedi. Geçen haftaki kontrolde de karından 36 mm ölçüldü. Yani diyeceğim o ki, kendinizi korkutmayın, strese sokmayın. Olacak olan varsa da, inanın serklajlı olup zamanında bebeğine sağlıkla kavuşan bir sürü insan var. Sağlıcakla kalın 🙏🏻