Sekerimmm benimde kardeşimde aynı sorun oldu kalbi hızlı atıyordu carpıntısı oldu. Kardiyolojiye gitti aşidan kaynaklı oldugu söylendi genclerde bu tarz yan etkisi olabiliyor demis doktor. Efor testi ekg falan yapıldı. Şuan 5 6 ay geçti yeni yeni düzelmeye başladı ama bu sürecte cok panik ve korku yaşamıstı. Cok sukur bi sıkıntı olmadı.