Mikmikbuk Rica ederim, normalde depolarda bulmak zormus eczanelere artik verilmis eczanelerde bulmak daha kolay demisti doktorum oda sansa denk geldi , normalde eczaneler de olmayınca mecbur hastahanede olucaktım kendisi soyledi hastahanede bu kadar eczaneden daha uyguna aliniyor demisti , kendisi mor reçete yazmıştı sekreteri hazirliyordu kendim tabi bilmiyorum kendisi yol gösterdi bana da, hatta dedi uyanik olun elinizdeki recete ile fiyat dusucek dedi gercekten oyle oldu eczaneler da sadece 1 tane oluyor bu iğneden sıralı eczane oluyormhs onlar , mesela sordum 1000 tl diyincs elimdeki receteyi gosterince 170 e dustu fiyat eger dusmemis olsa 1000 dese arycaktim doktoru , normalde de eşimle baktık gerçekten 700 900 tl arası değişiyor iğne, sonrasinda o ilac kalmayip muadili var diyince doktorumu yeniden aradim alabilirsin dedi ona ucret vermedim, her doktor mor reçete yazıyormu bimiyorum siz doktorunuza danışın , özele gidiyorum doktorum ilgli birde detaylı bigi veriyor bu konuda da yardımcı olması bizi mutlu etti , doğumdan sonrası içinde ya hastahane de olurum ya da eczaneden bulursak alırız, 28 i geçince bimiyorum canım onu doktoruna danış yanlış birşey demek istemem canım bana da 7.ay demisti o hafta vuruldum , kimi doktor sadece doğumdan sonra vurduruyormus kimide bizimki gibi 7.ay ve doğum sonrası demisti , o hafta randevum vardı önce kan tahlili oldum sonuc negatif cikti tabi bu test özel test olunca 3 gun bekledik sonuç çıkınca aradılar yeniden gittik reçeteyi hazırlamsti