Aslihangktg_38 Kızlar 5 gün önce decavit e başladım geçmeyen baş ağrım vardı ve tansiyonum düşüyordu bugün içmedim şok şükür geçti baş ağrım
Mrvsmt2502 Aslihangktg_38 canım gebelikte baş ağrısı sık olıyor ve uuzn sürüyor ilaca başladığınjz zamana denk gelmiş muhtemelen baş ağrısını hiç duymadım o ilaçta. Bende ilk başta bulantı yapmıştı yatarken içiyorum oda kesildi ama çok saçma rüyalar gördürüyor o bi gerçek 😂
Aslihangktg_38 Mrvsmt2502 ya bu ikinci bebeğim önceden de kullanmadım bu ilacı beşki tesadüftür ama 5 gğndğr hayatımı çok olumsuz etkiledi
Defnearim Aslihangktg_38 aynısı başıma geldi burda da yazmıştım hatta bana ilacı akşam yatmadan 1 saat önce iç dendi öyle yaptım şuan baş ağrım yok şükür ama ilacı aldığım ilk 3 gün baş ağrısından yerimden kalkamamıştım
Aslihangktg_38 Defnearim bende 5 gündür çok kötüyüm bide 2 yaşında oğlum var gurbetteyim ne çektiğimi bi allah bi ben bilirim o yüzden bıraktım bugün
Defnearim Aslihangktg_38 yarın doktorunuzu arayın özel ilaçlar var devletin karşılamadığı onlardan önersin size isterseniz gerçekten o baş ağrısı başın ağrıdığı kısma dokununca bile ağrıması gerçekten çok kötüydü