BusraAltiok İlk gebeliğim daha çok yeni 3 4 haftalik gogusumle kolumun birleştiği koltuk altında sağ ve solda da şişlik var normal mi neden oluyor ?
deletedmom87894 BusraAltiok beze de olabilir doktora gidin bence zararsız şişkiklerde olabilir bilemeyiz
esraizmirli BusraAltiok bende de olmuştu genel cerraha göndermişti kadın doğum doktorum sonra ultrason falan çektirdim hiçbişey çıkmadı doktor doğurup emzirince geçer dedi gerçekten emzirince geçti ☺️
morsumbul BusraAltiok bende var aksesuar meme deniyor 🙈 süt kanalı yoğunluğu varmış sağ tarafımda şiş emzirirken daha şişmiş ti
BusraAltiok Çok teşekkür ederim çok rahatladım çünkü nette de aynısını okudum ve bende gebelikle beraber oluştu bu durum öncesinde yoktu çok korktum
dilarakocc 30.haftadayım benimde var sağ koltuk altımda ama daha doktora görünmedim sormadım muhtemelen kıl kökü iltihabı yada kıl dönmesi gibi bişey diyolar zararsız diye bende doktor kontrolüne giderken sorucam 3-4 hafta var
BusraAltiok Ben de aynısını okudum sağ da var benimde sizinde mi gebelikte oluştu daha çok erken değil mi benimki çok kucuk fark etmiyor ama demekki
sedefyrs1101 Ben doğum yaptıktan sonra olmuştum, iltihap kapmış demişti doktor mastit olmuşum ağrı yapıyordu sıcak havlu koyuyordum iyi geliyordu iniyordu da