Baranbebek Doktorum yeni başladı ama kullanmaya korkuyorum internette gördüğüm yorumlardan ötürü. Kullananlar ne gibi yan etkileri oldu? Ya da oldu mu?
Glsh14 Baranbebek bende kullaniyorum ama bende kabizlik yapmadi 17 haftaligim.ama ben 6.haftadan itibaren magnezyum hapi kullaniyorum onun etkisi var sanirim magnezyumu kullanmaya basladigimdan itibaren kabizlik problemim yok oldu resmen
Zynp44 Baranbebek bende büyük tuvalette kararma yaptı safran gibi kapkara böyle. Ama başka bi yan etkisi olmadı 2. Kutuyu kullanıyorum
kuzeymomsss Baranbebek internette ne gördünüz? Hiç araştırmadım da bende kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım
Baranbebek Perayl bende gebeliğimin başından beri kabızlık yaşıyorum bı de bu yaparsa ne olur halim bilmiyorum
Myssrblgn İlk hamileliğimde de doğuma kadar kullandım şuan ikinci hamileliğim yine kullanıyorum. Bende tek yan etkisi dışkının rengini koyulaştırması. Siz ne gibi olumsuzluk duydunuz ?
nurgul_kara42 Baranbebek eğer imkanınız varsa Sidefer kan ilacını kullanın. Hiç bir yan etkisi yok aksine daha etkili ve kabızlık yapmıyor.
Ozlem2206 Baranbebek ben gyno feron kullanıyordum beni mahvetmişti taş oldum kabızlıktan sonra bu ilaca geçtim dünya varmış günde bir kez kullanıyorum ikinci kutuyu yarıladım hiç kabızlık yaşamadım şükür
Myssrblgn Baranbebek İlk gebeliğimin başından sonuna kadar kullandım +9 kiloyla doğuma girdim doğumdan bir hafta sonra tartıldığımda hamile kaldığım kilomdaydım. Şuan 21. Haftamdayım +4 kiloyla devam ediyorum. Fazla kilo yaptığını düşünmüyorum tabi kişiye göre değişebilir.