duygulu62 Benım bebek şampuanı ,bez, ıslak mendil, göğüs ucu kremı ,bebek detarjanı (duru granül alcam aşırı tavsıye uzerıne 🤩) birde hastane çantası tabi🥴 peki ya siz ?
incikinannesi duygulu62 Benimde odası İçin bi halı perde kaldı onun dışında ufak tefek eksikler var ekstralar yani şart olan şeyler değil 🤭 önümüzdeki hafta badana yaptırıcaz sonra kıyafet yıkaması ütülemesi kaldı. Doğum çantası hazırlamak için düzenleyici kaldı birde 🤗 eksik bitmiyor
Sinem_20 duygulu62 beşik banyo küveti şampuan pişik kremi deterjan kaldı daha yikamadim ütülemedim hiç biseyi🤷♀️
Happybsrn duygulu62 bnde daha karar veremedim 🥴 ne alayım şampuan pişik kremi bez fln bilmiyorum,daha beşik puset anakucgi eksik var , Şubat’ta inşallah
AdenEva Hiç bi eksik kalmadı şükür. Sadece puset almadım daha 🙊 onun dışında hastane çantamız bile hazır kapı kenarında bekliyo
incikinannesi duygulu62 Çok zevkli ama ya alıp alıp bakması bile heyecan veriyor çok şükür bugünlerimize 🤲🏻
Prenseslerimm_3 duygulu62 benimde son 72 günün kaldı sezeryan olacak Mart 25 dedi doktor 3. Sezeryanım olacak gecelik ve pantolonlu pijama 2 takım aldım bebeğe kıyafetler aldım puset ve örtü hastane süslerine kadar aldım 😅 sadece bebek bezi şampuan emzik tırnak makası tarak almadım çantamı da daha hazırlamadım şubatta doğum iznine ayrılınca hemen temizlik hem bebeğin kıyafetlerini yıkayıp en son hazırlamayı düşünüyorum
Aycan051415 duygulu62 sadece benim çantam eksik içinde tabi pijama vs. Bebegin herseyi tamm yarin yatağını ayarlıycam cantasida hazır benimkileri de artık bian önce alıp hazırlamayı dusunuyorumdoktora göre martin 10u dogumtabi belli olmaz
Ozlem2206 duygulu62 hiç eksiğimiz kalmadı şükür sadece doğum sonrası korse almadım henüz o var bide bebişimizin dolabını bekliyoruz sonrasında yıkama yerleştirme işine giricem inşallah 🥰
Bernako Şampuan Deterjan yumuşatıcı Pişik kremi Bebek yağı Küvet filesi Bez Islak mendil Ana kucağı TaraK ,tırnak makası Askılık Alt açma örtüsü Emzik biberon Ateş ölçer Emzik kutusu ve askısı Puset örtüüsü Kendime alacaklar; Depend Emzirme sütyeni Göğüs ucu kremi🥺🥺🥺🥺
Lavina duygulu62 benim ikinci olduğu için nerdeyse herseyi var bi tek bez şampuan biberon bide yıka ütüle çantalaması kaldı 😂😂
Poyrazin_annesi Hıc bı eksıgım yok çok şükür hatta fazlası var 😂 bu arada bnde tavsıye üzerıne duru granül sabun aldm ama hc memnun kalmadım kıyafette kalıntı kaldı benımkınde
Mehmetinannesii duygulu62 tek eksigimiz bezimiz kaldi. 3. Olunca sadece cinsiyet degisik diye 3 5 parca esya biberon emzik vs esyalarini aldim ☺️kilo ve mevsim durumuna gore almaya devam edecegim