goldumsu hayır rahat olun. O kahverengi kanamalar sizin şu an olan kanamanız değil eskiden olan ve kurumuş kanamalarınızdan kaynaklanıyor bebeğinize zarar vermez. Kan kırmızısı olmadığı, kanamanız artmadığı sürece ağrı eşlik etmediği sürece dert etmenize gerek yok ancak kanamanız artarsa yani lekelenmeniz o zaman doktora gidebilirsiniz benim iki gün sürdü üç gün sürseydi doktor progesteron iğne verecekti ama gerek kalmadı. Tabii ki bir de başka bir rahatsızlığınızın olmaması veya daha önce düşük öykünüzün olup olmaması çok çok önemli. O zaman doktorlar daha hassas yaklaşıyorlar. Benim kuzenim kadın doğumcu kardeşim gibidir onunla yıllardır bilgi alışverişi yapıyorım ilgili oldugum için suanda da hamileyim o yüzden de detaylı yazdım sevgiler