Selin111
Ya aslında benim en baştan beri sürekli sancım oluyor ama bu 2 gündür Baya arttı,bir de bebek hep sol tarafta yerleşmeliydi şimdi ara ara sol tarafımda top şeklinde sertlik oluşuyor geriliyor ,sonra geçiyor.bebeğin kendisi mi acaba hissetmek için erken diyorlar ama 🙈