Nejla345560 Doğmuyor Doğmuyorr 39+4 teyiz bebişin gelmeye miyeti yok iyice stres oldummm eşim dogurcam dıye 27 gunluk izne geldi askeri personel ay sonu ıznı bitiyor ben halaa doğuramadım. dün denıze gittim aksama kadar denızden cıkmadm süreklı yürüuorum çömeliyorum dus alıyorum yok banamısın demıyor bendemı bi sorun var acaba?
Aleynaarslan Nejla345560 hele bi de hala doğurmadın mı sorusu beni delirtiyor he doğurdum senden saklıyorum 😂
Meow Bebiş geleceği zamanı bilir 😂 ben ilk doğumumda hiçbir belirti yokken durduk yerde suyum gelerek Doğuma gittim 39+5 te. Yani her an olabilir 😇
Ayyildiz Tatlım bizde ayniyiz 39+6 yani 9 ay 9 gün olduk doktor bu normal dedi 1 haftaya doğurdun doğurdun dogurmadin gel dedi yani 41 hafta olucaz bekliyoruz anneler bu sona doğru çok sabırsız olabiliyor (kendimden biliyorum) o yüzden içini karartma ama tmkinlide ol Allah yardımcımiz olsun inşallah 🦋 kanaman olursa suyun gelirse bebek hareketleri nde azalma olursa hemen git. Bişi olmaz ins ama öncelik kendi sancini bekle
Nejla345560 shdshntrk aman amann kımse bişey demıyosa vakti saati gelınce dogar zaten bende öyle teselli edıyorum kendımı ama insanlar bırakmıor
Biology26 Bende çok sabırsızdm 39+1 e kadar hiç bi belirtim olmadı. O sabah karın agrısıyla uyandım ve saatler içinde doğurdum☺️ Darısı başınıza inşallaah 😘