Ben 25 haftamdan beri bel sirt kaburga ağrısı cekiyorum yatamıyorum oturamıyorum şuan 37+4 um ve daha şiddetli cekiyorum ağrıları doktor bebek büyüdüğü için olur yada kilonuz varsa ondan oluyormuş rahîm büyüdükçe organlarımıza baskı uyguladığı için oluyormuş yani sabretmekten başka care yok