Merhaba arkadaşlar. 17+3 den bildiriyorum. Bazen bir şeyler hissediyorum sonra iki gün hissetmiyorum. Doktora gittim her şey yolundaydı dün tekme hissettim sanırım bugün yok. Hep elim karnımda hep korkuyorum üstelik ikinci gebeliğim erken hissedermiş ikinciler onu da takıyorum kafama normal mi acaba