sedefsedef 7+1 haftalık hamileyim 5+4 iken gittim alttan muayene de 5+5 ile uyumlu 7. haftada tekrar grldik bebeği görelim dedi doktor bugün gittim bebeği göremedi sadece kese var deyince korktum tekrar alttan çaktı bebeğimi gördüm şükür kalp atışını da duydum ama bu doktor sen 6 haftalık gecesi geç döllenme olmuş dedi hangisine inanacağım ben ilk doktor bnm hesaptan 1 gün fazla dedi bu doktor 1 hafta geri attı niye üstten görünmüyor acaba?
gizemgnll sedefsedef beni 5+1 de karından gördü, 6+1 de üstren göremedi gazdan olabilir görünmüyo alttan bakalım dedi gördü, ertesi gün bidaha gittim içim rahat etmedi, gaz geçince karından göründü bu sefer 😊 simdi 12+4 olduk 😍
Minnosunannesi sedefsedef tarihlerin tutmaması geç döllenmeden olabilir onu bilemem ama nerdeyse 9. Haftaya kadar üstten görememiş olmasada normal sayılıyor
sedefsedef Lamelif gizemgnll çok şükür bende tedirgin oldum 2 hafta önce 5 hastaydım 5 haftaya uyumlu dedi doktor bugün 7 hastayım 6 haftalık sin deyince karından da görünmesine çok panik oldum.
gizemmm Ben 6. Haftada karından duydum kalp atışını zayıf olduğun için görürüz dedi keseyi gördük kalp sesini de duyduk kiloyla da alakalı bi de belki dediği gibi 1 hafta geç döllenmek olarak hesaplıyorsa ondan da olabilir
gizemgnll sedefsedef bi hafta geri yada ileri atabiliyor sorun yapmayın, sorun oksa doktorunuz açıkça söylerdi zaten, 😊 Allah herkeain bebeğine sağlık versin 😍😍
1PrensAnnesi sedefsedef daha çok küçüktür kalbiniz rahat etsin diye altyan bakıp durumuniyi yada kötğ diye konuşuyor bugün git haftaya gel dese kafanız karışır çünkü haklı olarak💕 Tarihe gelince bazı bebek geç döllenme bazısı erken döllenmedir şuanda baktığı ölçütler bile emin olun net değil daha 10-12 haftadan sonra net tarihleri görmeye başlayacaksınız takmayın kafaya allahın izniyle herşey yolunda ilerler🙏🏻
Hemsireanne35 sedefsedef aynı gün mü baktırdın farklı doktorlara ? Yani şöyle her gittiğinde gelişimi farklı olduğu için hesabına göre ilerlemiyor. Bebeğin gelişimine göre ultrasonda tarih veriliyor. Benim de adete göre 9 gün gerideydi geç döllenmeydi. Ama sonra her gittiğimde hesaba göre 2 gün 3 gün önde gidiyor. Bebekle ilgili bir sıkıntı yoktur canım merak etme. Her gittiğinde farklı tarih verebilirler dediğim gibi bebeğin gelişimine göre bakıp söylüyorlar 😊