Senemisttt Haftadayım kasıklarımda iki gündür geçmeyen kramp gibi sancılar vardı bugün sırtımda ve belimde küçük küçük kramplar başladı doğum belirtisi olabilir mi ?
Sevgisglm Senemisttt yani haftanız ileri bence zaman kaybetmeden bir doktora gidin riske atmamak adına
EsilaMiracAyazEren_Moms Senemisttt 5 dakikada bir düzenli geliyorsa açılman başlamıştır doğum belirtisi olabilir. Doktoruna danışmalısın.