SinemMmMmMmMmM Kızlar tüp bebekle 7 haftalık hamileyim kalp atışları bi var bi yok bide gelişiminde biraz sıkıntı var sizce biraz tembelliği olabilir mi bebeğin o yüzden böyle oluyo olabilir mi endişeliyim o yüzden 😢
Xxz SinemMmMmMmMmM Bense 7 haftalık gebeyim bebeğin kalp atışını hiç duymadım 5-6 mm demişti doktor . Biraz beklemek lazım galiba. Gelişim geriliği değilde geç döllenme vs etki ediyor bence
SinemMmMmMmMmM Xxz sen niye duyamadin daha canım? ben tüp bebekle hamileyim o zaman benimki geç tutunduğundan mi böyle oldu ki acaba 😕
Xxz SinemMmMmMmMmM Bİlmiyorim.ki 15 gün bekleyip öyle gidicem. Karnında şişkinlik olmaya başladı bence büyüyor
SinemMmMmMmMmM Xxz bende duymadım hiç.s benimde yavaştan bi şişme olduda ondan mı bilmiyorum kese büyüyo bebekte büyüyor ama nasıl gelişiminde sıkıntı far anlayamadım 😢