İdrar yolu enfeksiyonum vardı. 2.antibiyotiğimi kullanıyordum derken ishal oldum. Antibiyotikler ishal yapabiliyor diye fazla ciddiye almadım patates haşlaması, muz, leblebi falan tükettim. 5 gündür geçmeyince ve bu sabah da karın ağrısı ile uyanınca doktora gittim. Geita baktılar doktor amip olduğunu söyledi. Evden dışarı çıkmıyorum enfeksiyon yüzünden, hazır su kullanıyorum nerden bulaştı hiçbir fikrim yok 🤦🏻♀️ doktor havlunuzu bile ayırın, çiğ yediğiniz her şeyi hazır su ile yıkayıp tüketin dedi. Onun için de ayrı bir antibiyotik verdi. Su kaybettiğim ve halsiz kaldığım için serum takıldı 2 tane. Şikayetlerin geçmezse yatırayım seni dedi. Amip olan var mı benim gibi nasıl geçecek bu bir de hastaneye yatmalı mıyım oradaki tuvaletler daha riskli değil mi bilemedim 😔 ?