ayse12211 ben inatla neyin inadıysa gitmiyorum, saçma bir şekilde ne bekliyorum neyi bekliyorum bilmiyorum 3-4 gün oldu git gide artıyor azalmıyor ve artık ciddi manada rahim açıldığını hissediyorum resmen reglde o ilk kanama olacağı gün sızım sızım sızlar ya sanki birşey çıkacak gibi şuanda tamda o sancıları yaşıyorum tabi sebebi hala muamma kızımı bırakacak kimsem yok gurbetteyim, daha yemek yenildi mutfağı topluycam derdim o. Ben ne yapcam şaşırdım vallahi 🤦🏻♀️ Doktor 3 gün önde gel dedi gitmedim kesildi diye şimdi yazamıyorum