Hayalim1234 rahimden 3 kere ameliyat oldum sonuncu da düzeldi kendin artık hamile kalma dedi dollenmede sorun oluyor 3 kere iğneler ilaçlar rağmen ilerlemedi sindi bu doktor daha başka tedavi ilaçlar ile ilerliyor son çare bunlarmis eşiminde değeri düştü iyiken onada vitamin verdi beraber icioz 3 senedir ugrasiuriuz yaptirmadigim testler kalmadı genetik güzel ikimizin ama bende 2 gen pıhtılaşma var iğnelerin yüksek dozu bile ilerletmedi aileler hocaya da götürdü muskada takioz ilerleyenler var ama bana yaramadı kan sulandiricilar şimdi rahîm bebeği atmasın die serum başlatıldı eşimle bana taktrioz gebe kalınca da devam aspirin zaten iciyordum esktrda şeyler daha eklicek kalbi durmasın die gene kan sulandırıcı da vericek bayağı şey bu sefer kullanicam inş ilerler artk çok yoruldum