Kucukkuzu Kızlar merhaba çift yumurta ikizlerine hamileyim. 22+3 sağ taraftaki bebeği çok net hissediyorum ama soldakinde pek hareket yok😞 dün doktora gittim soldaki bebekle sağdaki bebek arasında iki hafta fark var aynı durumda olan var mı??
Sym20 Kucukkuzu bende cift yumurta ikiziyim canim onceden 1 gun oldugunu derdiler gecen acile gittim biri 27 haftalik biride 25 dedi kintrole gittimde bende detayli doktora sorucam bakalim
Mustafagunay61 Kucukkuzu benimkiler de tek yumurta ikizi ama nedense hep solda daha fazla hareket ama var ama benimkilet ayni gidiyor bende 28 haftalik hamileyim
Mustafagunay61 Kucukkuzu ama hep 2 hafta normal derler gelisim acisindan ikizlerimde hep biri digerinden daha küçük olurmus
SevilGndgd Kucukkuzu merhaba 🥰 Benimde ayni sizin gibi biri 16 haftalık biri 14 haftalık 😊 Perinatoloji’ye gönderiyorlar Zeynep kamilde gittim hatta dün kontrole gittim. Çok şükür bi aksilik yok inşallah sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza🙏🥰
Kucukkuzu Sym20 Sym20 periontolojiye yönlendirdi hemen biri daha fazla besleniyor olabilir dedi bebeklerin kaçar kilo
Sym20 mor_menekse1 ya bence benimkiler ayni diye dusunuyorum cunku ilk defa acildeki ultrasyonda cikti bu belki ultrasyondan kaynakli olabilir kilolari arasinda 100gr fark var
Kucukkuzu Mustafagunay61 ay problem çıkmasın da varsın hareket etmesin 😔 inşallah hep böyle aynı giderler annesi
Sym20 Kucukkuzu biri 700gr digeri 800gr di canim ben perionotoloji bolumunede gittim bi sorun gormediler yani sende bi git detayli olcum yapiyolar zaten orda onlar sana derler zaten
Kucukkuzu Sym20 detaylımı yaptırdım 19. Haftada aralarındaki kilo farkı 35 gramdı o zaman 3 haftada açılmış
Kucukkuzu Mustafagunay61 çift yumurtada zaten ayrı plesenta oluyo ama kordonda ayrı haliyle ama arada birbirine giden damarlar olabilirmiş
Kucukkuzu Mustafagunay61 valla çok zor çoğul gebelik Allahım sağlıkla kucağımıza alıp olumsuz şeyleri unuttursun bize 🤲
Kucukkuzu Mustafagunay61 😔😔 içim çok rahattı o konuda ama demekki çift yumurtada da olabiliyor bu tür sorunlar ben anlamadım valla
Kucukkuzu Mustafagunay61 çoğu gitmiş azı kalmış zaten 28 den sonra doğsalar bile yaşam sınırını aşmış oluyorlar sen dikkat et inşallah zamanında gelsinler 🤲 ben de bi 28. Haftaları sağ Salim görsem hayırlısı ile