Bsra19ogz 18.haftada bebek hareklerni ne sıklıkla hissedebliriz 😏sanki dün hissediyordm bugün öyle bişi hisstemedim gibi
ipekveatlas o haftalarda hic düzenli olmuyor ki. benim 22den sonra düzene girdi. 24+4 oldum bugün randevum vardı doktor bu haftadan sonra her gün hissetmelisin dedi
Bsra19ogz ipekveatlas biran çok korktum valla ilk kez o duyguyu yaşayıp dün heyecanlandm belkide bebek hareketi bile değildi bilmiorm ama bugün böyle olunca aşırı endişelendim ozaman teşekkür ederm doktra gtcektm hemen yoksa sağolun🥰
hanifeucar29 Bnde 21 +5 gunlukken hissetmistm suan 22 hafta 1 günlüğüm aksamlari 4 veya 5 kere hareketlerini hissetiyom git gide artar insallh🤲🤲
Bsra19ogz hanifeucar29 ozaman şuanlar bu şeklde olmasını normal sayıyoruz sanırım endişelerimi azalttınz teşekkür ederm🥰
ipekveatlas Bsra19ogz 18. haftalarda bi hissediyodum sonra 4-5 gün sonra anca. 21 de en hareketli olduğu zamandı sanırım 22 de cok nadir hissettim sonrasında düzene girdi korkma canım
Pamuksekerimm Daha cok erken canım düzenli hareket etmez büyüdükce iyice hareketlenir hiç endişe etme