Slmnmk Zor bir süreçten geçtik. Daha önce düşüklerim oldu. 8 saat suni sancı verdiler. Düşük yapıp tahlile gönderdiler. Genetik bir problemden dolayı mı düşükler oluyor diye. Sonuç temiz Allah’ıma şükür. Sonra rahimimde perde vardı. Ameliyat oldum. Bekledim. Allah’ıma şükürler olsun. Şu anda 11+2 olduk Tabi başta ciddi kanamalarım oldu. Düşük önleyici iğnelere devam. Ama bugün bebeğimin kollarını ayaklarının kıpır kıpır edişini görünce sevinçten ağladım😭 Sevincimi sizlerle paylaşmak istedim
Patito__ Slmnmk insallah saglikla kucaginiza alirsiniz buyudukce insanin ici bir tuaf oluyor cok sukur bunu bize tattiran Rabbime
Miss Slmnmk allah bagislasin sağlıkla kucağına al inşallah benimde 2 düşüğüm olmuştu seni çok iyi anlıyorum bende 12.haftada ikili taramada öğrendim erkek olduğunu baya erken öğrenmişsin sende sağlıkla doğarlar insallah
Slmnmk Esrefiblue amin canım çok teşekkür ederim. Dün hareketlerini gördüğümüzden beri eşimde değişti. Oğlumun üzerine yatma dikkat et diyor 🤣
Slmnmk Miss doktorum bana 2li test yapmayalım dedi. Yaşımdan dolayı (37yaş) dr makinaları çok iyi. Maşallah tüm damarlarını gösterdi. Bu bebek sağlıklı dedi. Allah’ıma şükür. Ben taramalar yaptırmayacağım
Slmnmk Erkanur inşallah canım. Ben kız olsun isterdim ama sağlıklı olduğunu görünce mutluluktan ağladım. Kız yada erkek yeterki sağlıklı olsun. gerçekten bebeğimin olabileceğini hayal bile edemiyordum😢
ReyhanBozdemir Bende 12 haftalığım erkek sanırım kesin birşey demedi ama sanırım erkek dedi cok heyecanlı ya
Esrefiblue Slmnmk ben bugün 10+3 muayenem vardı ama cinsiyet hakkında birşey söylemedi 🤷 her şey daha güzel olur inşallah 🤗 🎈
Miss Slmnmkbebeği sağlıklı hareketli görmüşsün canım o yeterli zaten ne güzel doktorun gerek görmemiş birde onun stresini yasamak vardı zaten ben bi hafta bekledim ama rüyalarıma giriyordu artık sağlıkla doğarlar insallah
Naz33 Slmnmk benimde 28 ağustosta ikili test var o zaman 12 haftalık olucaz umarım cinsiyet belli olur 🙈