gunesligun _gmzenur_ idrardan önce kana geçmesi gerk. Yok demk ki. Ben öyle anladım ama tamda bilemiyrm
twohones dezgi sat 13 Aralık benimde. Kasette de çıktı erken testte de çıktı aynı gün kan verdim bende beta 36 çıktı ☺️🙈 keseyi gördünüz mü kalp atışını duydunuz mu?
dezgi twohones ben 4 gün önce kesesini gördüm çok şükür ama bebek ve kalp atışı için 10 14 gün sonra gel dedi 🙏 o gün tam 4+6 daydik
Vuvuzella gunesligun yokk yaa 20 keree girdim baktimm halaa yokk insaAllah cikarsada yuksek cikar cbku igneden mi cocukmuu diyee beklemem bidahaa 2 gun 🤣🤣