_gmzenur_ gunesligun İnşallah rabbim nasip eder canım umutsuz olma🌸 Ekstra bişey yaptın mı canım? Ben sadece uygulamada yumurtlama günümü takip ettim.
gunesligun _gmzenur_ hiçbişe yapmadım. Yumurtlama günğnde de ilişkiye girmedim. Birkç gün öncesi. Birz Allahlık benim iş😟
_gmzenur_ gunesligun Hepimizin öyle canım rabbim inşallah nasip eder🤲🏼🌸 bekliyorum güzel haberlerini🥰
gunesligun _gmzenur_ günaydııınnn. Yaptım negatif😑 kendime kzıyrm. Yumurtlama gününde ilişkiye girmedim. 4-5 güne spermler ölmüş🥲
gunesligun Mucizebeklerkennn normal test yaptım negatf😢 yumrtlama gününe kadr spermler ölmüş. 4-5 gün kalımı ilişki olmuştu😒
_gmzenur_ gunesligun Günaydınnnn. Bekle bence canım belki geç döllenme falan olmuştur 2 gün sonra erken gebelik testi yap birde
Mucizebeklerkennn gunesligun yumurtlamadan bir kaç saatomce girdim bende. Tutmusmudur bilmem. Erken gebelik silik çıktı ama dikkatli bakınca anlaşılıyor
gunesligun _gmzenur_ geç döllenme ihtimali yok. Ne zamn yumurtladğm belli. Yok ya yumurtlama gününde olması gerk. Hata bende
_gmzenur_ gunesligun Benim 7 yaşında kızım var onu ilk öğrendiğimde ilk testim negatifti ertesi günü yaptım pozitif o yüzden bekle henüz gününe var daha tekrarla testini
gunesligun _gmzenur_ yumurtama zamanı ilişki olmadı. O da var. O yüzden pozitf olduğunu sanmıyrm Benim de bir oğlum var🥰
_gmzenur_ gunesligun ben az önce tekrar yaptım yarına dayanamadım canım hayalet çizgi var inşallah vardır🤲🏼 Sende bence bi kaç gün sonra tekrar yap.
gunesligun Mucizebeklerkennn birkç saat önce olsa iyi ben birkç gün 4-5 gün yani. 🙃Yumurtlamada olsaydı şansım olablrdi🥺 Silik çıktıysa vardr. Oh ne güzel