sedo112 ben de çok yorgundum doğumdan önce halsizdim uyudum gece acilmam olmuş doğurunca bile uyuyordum😄 yani bi kalktım bi baskı var aşağıya doğru hastaneye gidene kadar 10 cm açılma damar yolu bile açmaya fırsat kalmadan pirtladi pasam😄😄 ınsallah sizin de çok çok kolay olur. Tabi benim 2. Doğum da olduğu için avantajliydi😁