Sakileyt Kan tahlilinde kolestrol yüksek çıktı kilo olarak zayıf bir insanım gebelikte bunu yaşayan varmı neler yaptiniz
Duygukhv Ben de zayıfım kolesterolüm de üst sınırın biraz üzerinde cıkıyor. Doktorum gebelikte normal biz kolesterol değerine bakmayız bile gebelikte yükselicek cünkü demişti. Ama siz yine de kendi doktorunuza mutlaka danışın.
SerraveAnnesii Bende 31+1 haftadayım benimde en son kan tahlilimde kolestrol yüksek çıktı. Doktorum gebelikte kolesterolün düşüp çıkmasının normal olduğunu söyledi