mrvcl9 Az önce sol kasık bölgemde bi kasılma oldu ardından bebek hareketini hissettim sonra karnıma dokundum pıt pıt pıt bişeyler attığını hissettim nabız gibi bu ne anlama geliyor olabilir 36. Haftadayım bu arada
Eloshi mrvcl9 bende surekli oluyor bende merak ediyorum acaba neki pit pit ama duzenli kalp.atisi gibi 5 10 dk olup geçiyor 29 haftaligim
Bgz_2105 Benim de 34 haftalık şu anda pıt pıt atıyor hıçkırıkmış 3. gebeliğim bende bu uygulamalarda öğrendim 😅 vallahi biz tecrübeli falan değilmişiz😅
Eloshi Bgz_2105 sizin ne sıklıkla oluyor acaba benim haftam daha erken 29 ama cok oluyor bana gun icinde felanda baya oluyor 3 4 kez 20 dk fln suruo normalmi acaba
Nuryalinn Eloshi evet haftanıza göre cok normal hıçkırık o bebekler içerde nefes alıp verme egzersizi yaparken hıçkırığa kapılıyorlar hıçkırması cok iyi birşey ciğerlerinin geliştiğinin göstergesidir, sağlıkla kucagınıza alın🙏🏻