Ozlemisak gıdaların çiğ olması toksoplazma riski taşıdığı için tüketilmemelidir, dokunduğunuzda düşük bir ihtimal ile deri yoluyla bu parazitler belki bulaşabilir ama ellerinizi yıkadıysanız problem olacağını düşünmüyorum içiniz rahat olacaksa toksoplazma testi verebilirsiniz zaten önceden pozitifseniz hastalığa tekrar yakalansanız da bağışıklığınız vardır. Hamileliğinizin ilk aylarında doktorunu bakmış olmalı pozitifseniz eğer dert etmeye gerek bile yok