biroglanannesii Kızlar çatlaklarınız ne alemde ? 34. Haftadayım ben bu haldeyim 🤦🏻♀️ https://imgyukle.com/i/oghtry alt taraftan çatladım umarım üstlere sıçramaz 4 hafta kaldı doğumuma
SerraveAnnesii biroglanannesii Benimde şu an böyle🥲 31+1 en basından beri nemlendiriyorum yine de çatladım
Tugbamete biroglanannesii haftaya doğumum var henüz çatlamadım inşallah doğum sonrasıda çatlamam çok amin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ebruzb biroglanannesii benim 36.haftada az bişey bi anda çatladı o kadar krem yağ kullandım asıl çatlak doğumdan sonra oldu doğumdan çıktım karnım nasıl çatlamış şok oldum valla ne kadar yağ falan kullansakta çatlayacaksa benimki gibi doğumdan sonra da çatlıyor 🥲😢
Gizemcey Ben de 32. Haftamdayım 🙏🏻🥰 Hiç yağ krem falan kullanmadım çatlağım yok şuan 😬 Umarım hiç olmaz 🙏🏻
asyaninanneyim Gizemcey malesef canım senin haftanda bizimde yoktu 😅 36+5 de bir anda oldu 🥲 inşallah olmaz ama oluyo malesef
asyaninanneyim Gizemcey bol bol sür hemde cok kötü kaşınıyolar sakın kaşıma kaşınıyorsa 🥲 eşim her akşam yağ sürüyo simdi ama olan oldu tabi 😅
ElfErk biroglanannesii ben daha 26.haftadayim belki daha erken olduğu için karnmda yok ama goguslerim çatladı benim 🤦♀️ bir de hep yaglandim..
Tugba006 biroglanannesii yeni doğum yaptım göbeğimde bir tane çatlak yok hiçbişi kullanmadım. Fakat benm bacaklar çatladı🤷🏻♀️
Nurcin Feyza-nur yok. Karnın sivri oluyor 😅😅😅😅. Tenin yumuşak ise catlamiyorsun… Eğer sert ise ne yaparsan yap çatlıyor… Ben 24 kilo almıştım ilkte… Bebek yağı sürdüm sadece ve çatlamadi
Busrra biroglanannesii Ben de alttan çatladım. Krem yag vs kullandim hep ama annem çatlamış ben nasıl çatlamam :)) Bebişler sağlıklı gelsin de kozmetik çalışıyor var çözümleri.
Fnen biroglanannesii Tesettürlü olduğum için atmıyorum 🙈 29. Haftaya gireceğiz bu gece karnım küçücük zaten orada çatlağım yok ama kalçam bacağım ve kalçamın üst tarafı çatladı :( doğumdan sonra güzellik merkezi yolu görünüyor bana