Kkubra1 Ağustos ayında bende gittim baktırdım enfeksiyonum yoktu , yumurtalıklarım temiz sorunsuz bir sıkıntım yoktu tahlillerimde de akabinde folik asit kullandım ama nasip demekki Eşim Ekim ayında izne ayrıldı ve o ay enfeksiyon olmuşum , düzenli kontrollerime giderim bekarlığımdan beri ihmal etmemeye çalışırım ekimde enfeksiyon olduğumu anladım ama bugüne kadar hep ertelemiştim 🙏☺️