Ryry Bebek kime çok bakarsan ona benzer derler ya doğru mu sizce 😄 Ultrasonda gebeliğimin en başından beri baktığım bebeğin tipini görüyorum desem psikolojik mi gerçek mi var mı yaşayan Allah aşkına diyin bi 🙈😄
Damyavuz Ryry olabiliyor görümcemin oğlunun gözleri çok güzeldi siyahı kocamandı hep ona baktım öyle oldu. Ya da tamamen tesadüf bilmem 🤗😇
HYM Ryry oluyor ilk kızımda güzel bir bebek resmi bulmuş bakmıştım gerçekten de ağzı burnu minnacık oldu resimdeki gibi ikinci kızımda da baktım bakalım olacak mı
Belacivciv Ryry Ben hep eşime bakmışım herhalde çünkü klonlamışım gibi duruyo şuan😂 İlerde nasıl olur bilemiyorum tabi daha iki haftalık😂
Askiletotomsu Damyavuz gorumcenizin oğlu gorumcenize dolayısıyla sizin kaynanakayinbabaya filan mı benziyor Yoksa babasina mı benziyor ?
Smyasl Bnce oluyor ben kızıma hamileyken hep yeşil gözlü bi bebeğe baktım kızımda yeşil gözlü ve o bebeğe benzedi eşimde bnde renkli gözlü değiliz bide çok dua edince oluyor 😍
Ryry Smyasl ayy hadi bakalım inşallah 🤗 Ultrasonda görünce inanamadım surata resmen kopyası gibi bişey olmuş şaşırdım kaldım
Damyavuz Askiletotomsu Kayınbabama benziyor olabilir. Vefat ettiği için hiç görmedim kendisini sadece resimlerde gördüm. Böyle tatlış bir çocuktu ufakken sonra değişti. Kızımda sanki değişiyor 🤗
Damyavuz Askiletotomsu Bir de ayvayı ısırdım tam elmacık yanağıma dokundum eşim de yanımda saçmala olmaz filan dedi, kızım ağladığında ve güldüğünde elmacık yanağında Gamze oluşuyor çok tatlı 😂 resim atmayı bilsem atardım sana
Ryry Belacivciv 9 ay karnında taşı ağrısını sancısını kusmasını çek sonuç babası 😄😄 Şaka bi yana Rabbim evladınızı bağışlasın inşllah sizlere 🙂
annesinin_beybisi Ryry insallah doğrudur instragramda sürekli dodikoya bakiorum inslalah bebegim ona benzer😀🧡
Belacivciv Ryry Valla öyle ya bi gıdısını benden almış onu da almasa olurdu😂😂 Amin inşallah hepimize🙏🏻
Askiletotomsu Damyavuz ben hergun ayvayla besleniyorum midem almıyor diye Hep dokunsam mi yanaklara acaba 😅😅😅
Zeynosunannesii Askiletotomsu dokun dökün bende de yok gamze eşimde de yok denecek kadar minik bı gamzesi var ama kızımın gamzeleri o kadar belirgin olduki şaşırdım iki yanağında var yerken öylesine dokunurdum yanağıma çok yedim ama ben limonlayip yerdim sürekli herhalde çok içten geçirmişim benim kız oldu gamzeli
Askiletotomsu Zeynosunannesii bende limonlayip tuz atıp yiyorum Bende var gamze ☺️ama cokkk çukur değil Öyle ayıp olmasın diye azıcık da bana kondurulmus gibi 😂😂😂