Gzm23 valla ben pamuklu aldım bive büyük beden aldım. Hamile külodu almadım fakat büyüktü yani anne külodu gibi yüksek bel olandan. Halen de kullanıyorum. Sütyenlerim hiç olmuyor ondan evde ya boş dolanıyorum yada kompedandan i süngeri sporcu sütyeni almıştım iki tane onu takıyorum. Bir süngeri biri süngersiz. Baya iyi oluyor. Diğer türlü sütyen olmuyor bana memeler büyüdü malum. Eski külotları da giyiyorum yani eski dediğim hamile öncesi, onları giyince de lastiği aşagıda tutuyorum oyle idare ediyorum