aysnrsvs 17. Haftamdan beri ara ara kasılmalarım oluyor, günde 4-5 kere. Doktorum plasenta aşağıda olduğu için normal dedi, magnezyum verdi rahatlatır dedi. Eğer kanama çok olursa, durdurulamazda en iyi hastanede de olsan sonuç aynı dedi. Sizin oluyor mu kasılma ?