Ozge77 Merhabalar arkadaşlar. Ben 18+1 günlük hamileyim. Sağlık ocağına kayıt olduğumda 20. haftada aşı için çağırdı ama benim 20.haftaya girmem kurban bayramına denk geliyo yani resmi tatil . Aşının 21.haftaya sarkması bi sorun olurmu acaba siz kaçıncı haftanızda tetenozun ilk dozunu oldunuz ??
Seyma18 Ozge77 ben 19. haftada yaptırmıştım bı sorun olmaz diye düşünüyorum ama siz yinede arayıp bı sorun
MehtapKB Ozge77 ben sağlık ocağına gitmem gerektiğini sonradan öğrenmiştim 26.Haftada gittim yaptılar,4 hafta sonra da 2. Yaptılar,sıkıntı olmuyo demek ki
GldnTlh0633 24deyim bugün yaptırdım daha ancak müsait oldum kimse niye şimdi geldin demedi valla hemen yaptılar başka dozdan da bahsetmediler
Ozge77 Sağlık ocağına gittim bu sabah 20.haftadan önce erken olur bayramdan sonra gel yapalım dedi. Geç olmasında sıkıntı yok erken yapılmıyo ama dedi sadece normal kan testi yaptırdık rutin kontroller için.