Kızlar 36+3 üm dünden beri karnımda bi ağrı var hatta gece uyutmadı doğru düzgün diyebilirim bi ara hafif kesiliyo ama sürekli var bazen kasıklarıma vuruyo genelde karnım ama büyük tuvalede cıktım 3 kere falan oda ayıptır söylemesi ishal seklinde ya anlayamadım sizce hastaneye gitmelimiyim evham yapmıyım diyorum ama böyle olmamıstım. Bu arada herhangi bi kanama yada su gelmesi yok.