ozlem-t 13+0 ikili tarama testine girdik bugün. Bebişim görmeyeli büyümüş ve cinsiyetimizin yüksek ihtimalle kız olacağını söyledi doktor. Gözyaşım pıt! 🐣 Değişir mi sizce?
Sulesaglam ozlem-t bende bugün ikiliye girdim 11+6 yım hiç yüzde felan ihtimal demedi direk erkek dedi ama ikili için pozisyonu uygun değildi yaptiramadik
Hafize3536 ozlem-t değişir bana 13 hafta erkek dedi 16 haftada kız cıktı sakın aldanmayın cinsiyet 16 haftadan. Önce pek belli olmaz
ozlem-t gozgozanne Ben de farklı bir şey bekliyordum ama bildiğiniz ultrasondan bakıp ölçümlerini yapıyor ve kan tahlili veriyorsunuz, bu kadar :)
Exa33l gozgozanne ikili tarama testi için sadece bi kan veriyorsun 1 hafta sonra sonuç alıyorsun.. O sırada rutin ultrason kontrolü yapıyor o kadar.
annesinin_beybisi ozlem-t degisebilir burda ayni haftalarda kesin denilip değişen ve aldığı kıyafetler bosa giden arkadslar oldu simdilik fazla hazirlik yapmayın 😁
annesinin_beybisi ozlem-t degisebilir burda ayni haftalarda kesin denilip değişen ve aldığı kıyafetler bosa giden arkadslar oldu simdilik fazla hazirlik yapmayın 😁
Derininannesi_ ozlem-t ohh sağlıkla gelsin ben 18.haftada zor öğrendim detaylı da değişirse diye ödüm koptu ama şükür kızım olacak 🤩
ozlem-t Derininannesi_ Biz cinsiyeti belli mi der demez kız dedi %70 hatta bu bayağı bayağı kız dedi sonrasında. Hayırlısı olsun 😁
Tubmavi ozlem-t [11+6da kız gibi dedi 14+6da kesinleştirdi. Ama değişme ihtimali 28de bile değişenleri duyduğum için her zaman var.