Melikeuyar bende ağır geçiriyorum hamileliğimin 23. Haftası gibi başladı kalp çarpıntısı,nefes alamama,ani tuvalet ihtiyacı,kafamın içindeki baskıyla duymama ,algılamama…atak geldiği an nerede olursam olayım bayılacakmışım hissi ve zamanla yeni eklenen duygular .. yaşamayana anlatınca takma ya nefes al geçer ya gibi şeyler işitmemek için kendi çapımda atlatmaya çalışıyorum kadın doğum doktorumla konuştum istersen hafif bir ilaç verebilirim dedi ama kullanmadan atlatamayacak durumdaysan diye ekledi ben istemedim şuan 33 haftadayım doğumu planladık ilk doğumum spinal ama şimdiki durumda ameliyathanede ne yaşarım bilemiyoruz sen ameliyathaneye kadar dayan bebekten sonra ben halledicem birlikte atlatıcaz gibi telkin verdi sağolsun ,eşim çok destek küçük bir bebeğim var çok zorlanıyorum ama bana şifa olan bir doktor ismi vermek istiyorum sizlere kendisini youtubedan izleyin rahatlama hissedeceksiniz İZZET GÜLLÜ