annem vefat etti kucuktuk o zaman . babam 3,4 senedir cok yaşlandı . huysuz zor biri bazen cekılmez hale gelıyır herkese kufur edıyo kızıyo bazen kendı kendıme dıyom acabada neden böyle, demem o ki ıkız kız kardesımle babama bız bakıyorduk ben 6 ay once evlendim kız kardesım nısanlı 6 ay sonra düğünü olcak . demem o ki sabret dıyorum yaslıılık dıyorum yalnız kalacak dıyorum ondan böyle yaoıyo dıyorum haklı degılmıyim ? kusurunda kalma diyorum. 8 kardesız zaten 4 u yurtdısında. ama en cok ıkız kardesımle bız ılgılı anlayıslıyız dıgerleri hep soguk ona.