pinkymoms Kızlar ya grip oldum ya korona. Bundan beş gün önce korona aşısı olmuştum acaba omu yaptı beni böyle bilmiyorum sabah bi kalktım çok kötüyüm 😔😔 ilaç da alamıyoruz nasıl atlatabilirim neler yapabilirim yardım eder misiniz 😔 35+2 deyim bu arada
Altnzynp2213 pinkymoms Test yapmış olabilir canım bende ikinci dozumu olduğumda iki gün grip geçirdim burun akıntı tıkanması ses değişikliği yaptı ıhlamur C vitamini süt zencefil onlarla atlattım ama genede takip et bazen birkaç gün geçince korona olma ihtimali yüksek oluyormuş geçmiş olsun Allah şifa versin
Sermin52 pinkymoms ben geçirmedim ama görümcem 3 aşısını yaptırdıgında aynı şekilde hsata olmuştu doktora gittiğinde aşı ahır tutmuş dedi ondan biliyorum
pinkymoms Altnzynp2213 hiçbişeyim yoktu kolum bile ağrımamıştı beşinci gün yapar mı ya 😪 heryerim ağrıyo boğazım acıyo başım çatlıyo burnum tıkalı 😒😒 söyledklerinizi yapacağım❤️