Cotanakk Kıyaslama yapmak için sormuyorum merak ediyorum doktorum aslında kilosu iyi dedi ama annem zayıf bu bebik dedi moralim bozuldu 😁
Sevdaerdgn34 Cotanakk kaç kilo çıktı canım seninki? Ben 32+0 da gitmiştim tam 2 kilo çıkmıştı boyuda 45 cm di şuan 34+1 oldum
Dilan4731 Cotanakk cnm en son gittiğimde 33 haftalıktık 2250 idi şuan 35+4 günlük olduk 37 de gidecem bakalım kaç kilo olmuş
Sevdaerdgn34 Cotanakk normal canım bence bebeğin kilosu annen niye öyle söylemiş acaba :) ben anneme söyledim annem kilosu iyidir demişti :)
Nilufar_1996 Bugün gittim doktora 33 hafta tam 2 kilo uyumlu dedi haftasina önceden her seferinde 10 gün bir hafta ilerde çıkıyordu.
oyku2021 Benim de 2 kilo benim annemde aynı şeyi düşünüyor 🤣 ya bu kilo meselesine takılmayın önemli olan sağlıklı olması . Benim kızım 2,5 kilo doğdu kuvezde kalmadı gayet saglikliydi şükür .
Cotanakk oyku2021 söylüyorum zaten kilosunda problem de yok doktorun dediğine göre ama annemi inandıramıyorum daha iki kilo bile olmamış diyor bana 😂
Nilufar_1996 Cotanakk eskiden haftasına göre ultrasonda bir hafta on gün büyük gösterirdi hep bugün tam adet tarihima göre haftasında çıktı. Az değil son ayda daha çok büyüyecek. Kuzenimin 33 haftasında bir buçuk kiloymus bebeği 4.600 doğurdu 40 haftasında 🙊🙊 çok hamur işi yiyordu ama
Cotanakk Nilufar_1996 hay maşallahh 😁😁 o kadar olmasa da olur 3 kilo doğsun da fazlasında gözüm yok 😁
Nilufar_1996 Cotanakk aynen aynen sezeryan düşünüyorum ginede 4 kilo olmasindan korkuyorum 🙊 benimde fikrim aynı 3.200 3.100 yeterli olur sağlıklı olsun yeterki