Mustafa_mom vardı aşım canım ben öğrendiğmde tahminime göre 5 gün fln olmuştu grip gibi başladı boğazım acıdı önce bi gün yattım sonra sırt ağrısı oldu en son pis bi ölsürüğe yakalandım negatife döndüm ama öksürük mahfedito beni 😔atlatmış sayılmam sende mutlaka danış doktoruna. Bugun kadın doğum doktorum dedi kan pıhtılaşmasına yatkınmış gebeler o yüzden hemen kan sulandırıcı başlattı